TRÖTT TJEJ

 2012-10-28    21:24:32   av:Jennyhellstrom
Godkväll Godkväll! 

Imorse var jag med fredrik, chillade lite & så..
Åkte sedan hem för att plugga en del, är seriöst redan skoltrött - hur ska det här gå?! 

Sen nu ikväll har jag fixat & trixat med en massa bilder, hittade några gamla så här bjuder jag lite! 
Me and elinö, söta fjortisar i 8an.
Me and made, tog en promenad bort till skärstad. 
Me and my babylove, smögen 2010. 
Elina & jag igen, också i 8an. 
liten fjortisjenny. 
Fredrik & pappa, spelar marcolioo :) 2009/2010 någon gång ♥
Skolresa, Stockholm 09. Hur kunde man ha på sig sådana fula jeansleggins? usch. 
Min älskling :') Nyårsafton 09/10. Har jag sagt att jag älskar min kille? om inte - det gör jag (a)
Jag & my babybrother. kommer inte ihåg när denna togs, kan tänka mig år 09 
 
PUSS GODNATT 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!