tråkig?

 2012-10-23    18:41:00   av:Jennyhellstrom
Det känns som om alla som är 18+ 25- är ute och festar 4dagar i veckan nu förtiden. & det är väl så det ska vara egentligen? :) Man ska passa på att göra det man vill, göra misstag, dansa, ha fyllor hit & dit blablabla. men alltså, jag tycker inte det är så roligt. Gör det mig till en tråkig människa/kompis att jag inte följer med ut en fredag? Visst tycker jag det kan vara jävligt roligt att träffa några vänner, dricka lite, dansa & snacka skit - vem tycker inte det liksom? men ibland, någon gång sådär räcker fint för mig. Det här med att springa ute på Jönköpings krogar & dansgolv kan jag säga redan efter att bara varit där 2gånger att; inget speciellt att ha. Kanske är det lätt för mig att säga eftersom jag har pojkvän men att gå till ställen där alla håller till endast för att få med sig någon hem för natten känns inte som något att ha för mig ;) 
 
Känner mig lite småtråkig kanske men om jag inte ser något nöje längre i att dricka mig full & gå ut, så blir det tråkigare för mina vänner om jag är med än om jag inte är det. Jag har haft mina fyllor, gjort j*vligt dumma grejer, haft the time of my life osv. men nu, nu är jag nöjd :) sen är det klart att jag inte gjort mitt på den fronten, dörren är inte stängd liksom men det är lugnt, jag ser nöjet i andra saker! 
 Ida

tycker det är helt rätt att du gör det som känns bäst för dig! :) finns galet mycket roliga saker i livet

 2012-10-23    20:56:30     URL: http://historianomida.blogg.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!