nytt ska inhandlas!

 2012-10-11    19:35:48   av:Jennyhellstrom
Fattig student är väl vad man är men kan inte låta bli att slösa pengar.....
På lördag ska jag (mamma?) inhandla en ett nytt tv-bord/byrå till mitt rum, samt en hylla och kanske något skåp med där jag kan ha mina glas & parfymer osv. så ut med det gamla och in med lite nytt & fräscht! :)


Imorgon ska jag & victor ha en helkväll ihop, så vi ska rensa ur mina gamla saker som ska bort och sen ska vi hyra film, köpa godis, kanske träna och massa. (hans födelsedagspresent till mig) kommer bli kanon! ♥
 
& nästnästa helg så ska kanske även jag & fredrik ner till Ullared och gå loss! egentligen mest en liten tripp för att vi ska få komma iväg lite men måste ju såklart passa på medans man är där liksom (a)
(finare i verkligheten, blank yta där uppe) denna ska jag inhandla ifrån Ikea, kommer bli dösnyggt! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!