löööööördag!

 2012-10-13    08:45:00   av:Jennyhellstrom
Igår var sista dagen på min VFU, sjukt sorgligt faktiskt.. det var svårt att lämna alla underbara barn &
personal men får väl hälsa på någon dag sen och nu vet jag ju faktiskt vad jag vill göra i mitt liv :)
 
Sen var jag ju som tidigare nämnt, med min bror! ♥ vi rensade i min hylla/byrå eller vad man säger
(kommer före- och efterbilder senare när allt är klart) och sen åkte vi in till willys, köpte vindruvor & två 'vänner'
säsonger! :)
 
Haha, bjussar på en cpgammal bild på mig & victor när vi bakar!
 
Nu ska jag se det nya avsnittet av 'vampire diaries' och sen ska jag göra allt klart i mitt rum för att
sedan bege mig inåt mot Ikea! PUSS
bild i repris bara för att jag och min prinsbebis gosade massor igår :')
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!