KORT & GOTT

 2012-10-25    13:38:48   av:Jennyhellstrom
Inatt har jag sovit hos fredrik. Vi kollade på den nya spiderman filmen igår, såg aldrig klart den dock men tycker den var riktigt bra i alla fall! :) så kan rekommendera att se den! Btw, jag älskar mitt liv just nu. Är så himla lycklig tillsammans med fredrik, allt blir så himla mycket enklare när jag har honom. Att få sova sked med den killen är helt underbart ♥ somnar på en gång. min gosis! ILOVEU
 
Idag när jag är ledig så ska jag inte göra så mycket, fixa lite här hemma, kanske baka eller något, snygga till min katt lite, alldeless för länge sen den stackarn blev borstad nu alltså ;o måste även plugga massor också...
 
Får se om jag orkar men i alla fall så kanske lite bilder på det jag inhandlade på Ullared kommer upp här sen :)
Men puss så länge.  
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!