Imorgon är det freeeeeedag!

 2012-10-04    20:53:00   av:Jennyhellstrom
Nu är jag nyduschad & fräsch igen efter en timmes spinning. Måste erkänna att det kändes segt att åka iväg till gymmet idag, ville bara hem efter 8h i skolan och slappa men sen när jag väl kom in till mitt kära huskvarna fitness så fylldes man utav glädje & styrka! Gick ut där ifrån, lite svettigare men mycket starkare! :) 
 
Ska slappa med något avsnitt av någon serie nu & varm choklad (surprise?). Funderar på att kanske börja se 'American horror story' - någon som vet ifall den är bra? hört att den ska vara ganska läskig i alla fall! :O
 
Imorgon ska jag till min praktik igen & sen efteråt hitta på något tillsammans med min man ♥ freeeeedag!!! 
 
vem kan lyssna på den här låten och inte få myskänslor?!?!?!
(fick bli en random bild. min älskade mammi!)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!