vill tillbaka..

 2012-11-05    20:00:00   av:Jennyhellstrom
Vill tillbaka till Grekland. Jag & fredrik hade verkligen the time of our lives där, jisses vad bra det var! 
Fatta att imorgon har vi varit tillsammans i 4år. 4år! Är så van att ha han vid min sida nu att i mina öron låter inte fyra år som så länge som det faktiskt är, känns ju som om det varit jag & fredrik hela livet nästan. 
 
Längtar efter att få åka & upptäcka hela världen tillsammans med dig, min finaste. 
 
Något som jag ska göra nu, ett litet gott tips till er alla där ute - Vaniljglass med blåbär! 
Värm blåbären i en kastrull tillsammans med lite sirap & servera det med vaniljglass - sjukt gott! 
Ha en fin kväll allihopa :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!