ullaleddd.

 2012-11-28    09:20:38   av:Jennyhellstrom
Det blev inget bad igår, varken jag eller fredrik orkade så vi åkte hem till mig & myste i sängen framför 'prison break' och betalade en himla massa räkningar.. så det blir rosenlund imorgon istället :) 
 
nu ligger jag i sängen & kollar in ullaredsbloggen (ja, jag är faktiskt en trogen läsare - neeerd) är ännu mer nörd när jag säger att jag längtar tills jag & lisa (& kanske elin + mina bröder) ska åka dit om ca 3veckor. hört att det inte ska vara så mycket folk då så får väl se efter. Då ska det i alla fall inhandlas de sista julklapparna, lite julsgrejer & saker till ens framtida lägenhet. MYSIGT! 
 
Vad nog inte många alls vet, är att jag & fredrik faktiskt var sugna på att ta en lägenhet nu, hade chans på en 1a, "takvåning", ganska stor ändå och jätte mysig men vår ekonomiska hjärna sa ifrån - tänk om vi ändå kanske ska flytta upp till umeå om ett halvår? då är det bättre att stanna hemma tills dess & tjäna pengar ;) 
 
så nu ska jag börja samla på mig lite lägenhetsnödvändigheter för det är inte långt kvar, lovely! 

lite av allt fint som finns på ulla just nu & som ska inhandlas om det finns kvar när vi kommer! 
 Emelie K

Jag vill också följa med till Ulla :)))

 2012-11-28    09:29:57
 Daniella

Skulle inte vi åka :/

Svar: klart vi ska älskling, du ska ju med!
Jenny Hellström

 2012-11-28    09:50:53
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!