tjejer, kasta inte pärlor åt svin.

 2012-11-13    11:58:00   av:Jennyhellstrom
Jag tycker att det är så tråkigt att se vissa tjejer med sådana svin till pojkvänner, som behandlar dem som smuts för att sedan komma krypandes & dem tar tillbaka dem snabbare än kvickt! Varför godtar ni sådant? 
 
Ha lite självrespekt. Tycker ni inte att ni är värda mer än så? då kan jag tala om att det är ni! Man ska alltid sikta efter det bästa. Man behöver man inte sträva efter perfektion för sådana finns inte. (i såna fall har jag fångat honom redan, tyvärr ♥) men ha lite högre krav tjejer. Man förtjänar att få vara lycklig, att få må bra, med någon som sätter dig först & får dig att känna att du är den enda flickan/kvinnan i hela världen :) 
 
Passande låt!  

 
Jag är otroligt lycklig med min kille (som om ni inte visste det men whatever) han är bäst! :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!