Nescafé Dolce Gusto

 2012-11-19    22:12:14   av:Jennyhellstrom
En sak som jag funderar på att önska mig i julklapp är faktiskt en Nescafé Dolce Gusto, enkel att använda, den har fått bra betyg och gör alla möjliga slags kaffesmaker osv. & även choklad (vilket är ett måste för mig!). Nu är inte jag sådär jätte förtjust i just svart kaffe men annat som är lite mer gräddat & åt chokladhållet tycker jag om! + att det är ju ett måste när man flyttar hemifrån sen, så att man kan bjuda sina gäster på kaffe ;) 

finns hur många olika 'kapslar' som helst också, så bara att välja & vraka vad man vill ha ju. & den är inte så farligt dyr! 
 
det är ju dessutom en väldigt smart & enkel design, tar inte upp så mycket plats! 
ska absolut ta med den i mina beräkningar på årets önskelista ;) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!