min helg. dålig update.

 2012-11-26    17:16:00   av:Jennyhellstrom
Har inte direkt haft något att skriva om, & därför inte gjort det helt enkelt. Fredag - söndag har jag varit med fredrik (ovanligt?). I fredags mötte jag upp hans mamma på stan för att hämta ut min ring hos smeden (fick hennes fina gamla ring i födelsedagspresent, hur underbar som helst, för stor dock så därför vi lämnade in den), sen gick vi på stan lite för att kika efter kläder. Fredrik hämtade sedan upp oss & då blev det ett väldigt farande fram & tillbaka eftersom buster skulle till veterinären osv. På kvällen tillslut så tog vi det bara lugnt ♥
 
I lördags gjorde jag inte så mycket, pluggade & så. Sen på kvällen kom fredrik till mig, vi umgicks med min familj för att sedan åka in till stan & gå på twilight. efteråt sov vi hos mig. I love that man, vill ha honom hos mig varje natt :( 
 
Glidarbild från när vi var påväg till Göteborg för ett halvår sedan.. 
 
Igår var vi & firade hans syster för hon fyllde 21år, Grattis ännu en gång fina elin! 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!