älskar att internetshoppa!

 2012-05-13    17:21:05   av:Jennyhellstrom


denna söta klänning har jag nu beställt hem ifrån nelly, får se ifall den är något att ha när den kommer :))
blir troligtvis att jag har den till bland annat bröllopet i sommar, skulle vara najs!

& här har vi något som jag gärna vill ha, funderar på att dra ner till gina tricot imorgon & prova ett par :)
dock har alla dem & dem passar helt klart bäst på en tjej med riktigt smala ben och ett par klackar, men jag
får väl jobba på det! fett avis på min bästis där, de perfekta benen :(

 liss

HAR INTE DU SMALA BEN SÅ HETER JAG BERIT.

seriöst. kööp! och kom inte och säg att du inte har smala ben.. tönt..

 2012-05-13    17:26:25
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!