lyckligtjej!

 2012-03-19    19:24:39   av:Jennyhellstrom


tummen upp för:

♦ att det snart är uppkörning (om jag klarar den så är körkortet mitt inom räckhåll!) fett nervös dock.
♦ att jag har fått två stycken arbetsintervjuer denna veckan! både för extra & sommarjobb :)
♦ det börjar gå bra i skolan, inte många arbeten efter nu (a) bara att hänga i det sista
♦ allt är bra med vänner, familjen & pojkvännen. (peppar peppar) det rullar på liksom
♦ jag ska försöka börja ta tag i träningen, LISA - minst två pass i veckan nu - MINST - puscha mig!
måste börja komma i riktig form till sommaren nu juuu.
♦ DET NÄRMAR SIG VÅR MINA VÄNNER!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!