studentskor?

 2012-06-02    12:16:48   av:Jennyhellstrom

ännu en lördag som jag spenderar med att plugga - KUL?! men bara fram till kl 5 för sen ska mannen komma
hit & då blir det lördaaaaaagmyyyyyyyyyyys ♥ & imorgon ska vi till resebyrån och kanske boka resa,
(annat kom ivägen igår så därför det ej blev ngt) och jag har hittat massor av ställen jag vill besöka i sommar,
zakynthos, kreta, mallorca, kroatien osvosvosv. får se vart det blir :D kommer bli bäst vilketsom!

1 vecka & 6 dagar kvar tills studenten med (IIIIIH) måste hitta mig ett par snygga skor, vill helst ha pumps (kommer inte kunna gå i dem men wtf) ska nog till stan imorgon en sväng och se med om vad som finns!

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!