fredagen

 2012-06-30    14:11:31   av:Jennyhellstrom
igår morse åkte jag & min kära mor en sväng till huskvarna och kollade runt lite, sedan åkte vi upp till mormor.
cajsa och ceasar i deras nya hundgård!

sen var det raka vägen hem, jag skulle skjutsa fredrik till gränna eftersom han skulle på firmafest,
direkt efter det åkte jag & victor in till hemmakväll och köpte fredagsmysstuff!
snabbt in i duschen och sen var det bara att ta sig in till stan där jag gick runt med min fina vän elin lindh,
sen på kvällen (kl 21.30 en fredagskväll) storstädade jag och victor våra rum och även lägenheten - not bad!
efter en slitsam dag så kopplade vi sedan av framför "mästerkatten i stövlar" & åt godis!

vid kl 01.00 åkte jag sedan ner till gränna igen för att hämta fredrik (snäll flickvän) och så sov gullet hos mig :)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!