bildbomb från studenten, del 1.

 2012-06-28    21:41:30   av:Jennyhellstrom
dagen började med champangefrukost kl 07.00 hos frida :)
taggade tjejer på väg till skolan för avslutning!
lite lagom påverkade och glada!
fina flickor, komma sakna er!
från utspringet, gud vad nervös och samtidigt så jäkla taggad man var - skönaste känslan i världen typ,
att för sista gången springa ut ifrån skolan och aldrig mer återvända, gå lös på scen med sina classmates.

jag tillsammans med mina bröders fina flickvänner, från vänster - sofia, jag och ebba :)
snyygga familjen, pappa bror och mammii.
fina bror.
världens bästa pappa.
jag & farmor, och dem säger att vi ungdomar är beroende utav teknologin? ;)
jag & min fina bästis, i love u girl.
 
fler bilder från världens grymmaste dag kommer senare eller imorgon, håll utkik ;)
 LISA

vitvå<3

 2012-06-29    00:16:52
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!