såhär sommarkvällar ska spenderas

 2012-07-26    22:20:41   av:Jennyhellstrom
trotts värmen så åkte jag faktiskt in till gymmet idag & körde gärnet, kändes att man inte hade
tränat på ett tag alltså.. men känns skönt nu efteråt & förhoppningsvis lite smärta imorgon ;)
 
så fort jag kom hem ifrån gymmet så kom fredrik till mig, vi åkte ner till landsjön och badade hunden lite.
sen gick vi bort till våran sommarstuga & hängde där med mina föräldrar, åt lite mat & sånt :)
imorgon ska vi nog till lomarydsmarknad, sen är det jobb till 20.30 & då sen direkt in till stan för att
sova hos älsket ♥ ha en fin kväll allihopa! nu ska jag börja min långa resa med sex and the city ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!