helgen gick lite för fort..

 2012-07-15    18:33:11   av:Jennyhellstrom
nu är det redan söndagkväll, och nästa gång jag har helg på riktigt är om 2veckor igen..
idag har jag i alla fall gått på a6 & köpt presenter till mina bröder som fyller år på tisdag,
elina gjorde mig även sällskap, sedan åkte vi hem en stund till henne & tittade på sex and the city :)
nu ska jag lägga mig & se det senaste avsnittet av pretty little liars (SÅ JÄVLA BRA!)
imorgon börjar jag jobbet kl 07.00, så på eftermiddagen där någon gång ska jag försöka blogga och
lägga in resterande bilder ifrån greklandsresan! :) ha det gott så länge.
 Emelie K

Jaaa bilder från Grekland!! I like :))) pussss

 2012-07-16    14:01:17
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!