hej mina vänner!

 2012-01-04    22:37:45   av:Jennyhellstrom


jag har varit väldigt upptagen på lovet så har inte haft tid att blogga alls faktiskt, allt kommer ikväll istället! ;)
men har, om ni vill veta, firat jul hemma - hos mormor - i gränna hos fredriks mormor.
har varit på spontantripp till ullared med mamma & victor
jag har städat mitt rum en måndag - i 4h utan vila. dagen efter så åkte jag & mamma till ikea & köpte lite nya möbler osv.
så nu är mitt rum jätte fint :')
jag har varit nästan varje dag med min prins, fredrik!
jag har firat nyår tillsammans med ett fint gäng!
osv. har haft ett grymt lov & det är inte slut än :')

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!