snälla nu, älskling....

 2012-02-05    14:36:29   av:Jennyhellstrom




hoppas min fina älskling går med på detta, han har ju trots allt lovat mig en utomlandsresa efter studenten!
ifall du läser detta nu älskling, snääääääääääääälllaaaaa ♥ ps. du är bäst i hela världen!!!!!

 thesswester - inte som alla andra

sv: skrev inte att jag inte ville ha med några "tonårsartister". Jag skrev att jag tyckte att TV programmen har blivit annorlunda och då menar jag liksom att det är tonårsmusik, inte tonårsartister. Fattar du?

Molly Sandén är en ung kvinna, men hennes musik kan gamla lyssna på, samma sak med Eric Saade. Däremot Dead by april kanske inte är lika unga men det är ju ingen musik som gamla lyssnar på. RIGHT? :)

 2012-02-05    17:07:23     URL: http://thesswester.favs.se
 thesswester - inte som alla andra

sv: yepp ;) håller med! btw, det går fortfarande inte kommentera dina inlägg som du gör från mobilen :/

 2012-02-06    11:28:24     URL: http://thesswester.favs.se
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!