bajsplutten

 2012-02-09    21:31:05   av:Jennyhellstrom



jag har varit sjuk & nu är my soulmate sjuk också så vi har setts 1gång på en hel fucking vecka, de känns.
det känns verkligen på riktigt som om en liten del av mig fattas när jag inte träffar henne :o så ja, jag saknar
min fis massor. bli frisk nu så vi kan leka på lovet! i love u bitch

& BARA FÖR ATT LISA GÅR HEMMA HELA DAGEN IMORGON & INTE HAR NÅGOT ATT GÖRA (ANTAR JAG?)
SÅ SKA JAG NU GÖRA MASSA TIDSINSTÄLLDA BLOGGINLÄGG FÖR HELA DAGEN IMORGON, IIIIH!

 liss

Miss u toooo!

Men du verkar ha fullt upp nuförtiden sötnooos! Hör av dig när du kan/vill ses, har ju ett helt lov, och vad jag vet så är jag ganska oupptagen (a det är bara att höra av sig! :) <3

 2012-02-09    21:57:45
 liss

BTW! JAAAAAA! BLOGGA ÅT MIG (A DU ÄR SÅ SÖÖT :')

 2012-02-09    22:01:01
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!