phhhhu.

 2012-12-17    20:52:19   av:Jennyhellstrom
Precis kommit hem ifrån ett svettigt bodycombatpass på huskvarna fitness. Tränade ihop med elin idag & hon har lovat mig att vi även ska köra bodyattack på torsdag, samt (för min del iaf) spinning! så veckan ser bra ut, ska även träna egen spinning imorgon, RPM på onsdag, spinningpass för företag på fredagmorgon! laddar upp ordentligt så jag kan äta massa julmat sen nästa vecka ;) haha. 
 
nu ska jag chilla lite, kanske nörda framför lite the sims eller något? fick hem mitt skal ifrån caseapp idag med, jätte fint blev det! rekommenderar att beställa där ifrån, ge bort som julklapp till någon - personligt och uppskattat! 299:- 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!