julklappstips 3# pojkvännen/bror

 2012-12-17    11:22:03   av:Jennyhellstrom
Jag vet av egna erfarenheter att det kan vara riktigt svårt att hitta julklappar/presenter till sin pojkvän.. här är lite tips igen! 
 
Kläder går ju alltid hem, speciellt märkeskläder, det är alltid ett säkert kort ;) lite dyrare men uppskattas extra mycket såklart! 
En väska som jag själv älskar & skulle vilja ha, samt kunna ge till fredrik (snyggare än en vanlig sportbag) är väskan på bilden, en Henri lloyd väska, finns nu på nätet med nedsatt pris så passa på! Du hittar den här
 
En upplevelse är ju det roligaste att ge bort, ett minne för livet! Finns mycket att välja på liveit.se som bland annat tandemskärmflyg (gav jag fredrik för två år sedan, sjukt värt) eller varför inte en killes dröm och få köra en ferrari eller lamborghini? det tråkiga med dessa upplevelser bara är ju att dem tar slut snabbt men som sagt, minne för livet! 
 
som tidigare nämnt så går ju alltid parfymer hem också, eller varför inte en klocka? hade det inte varit för att fredrik inte riktigt är någon klockmänniska så hade jag köpt honom en klocka för länge sedan, tycker det är sjukt snyggt! 
 
sen tycker jag alltid att personliga presenter är dem bästa, om det så är en liten resa tillsammans bara för er två som att åka till göteborg och bo över en helg på hotell (kan det bli mer romantiskt?!), bjuda han/henne på bio, ut och äta, köpa en fotoram med en bild på er två i, en scraapbook osvosv. 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!