fattig plånbok nu innan jul...

 2012-12-22    21:14:57   av:Jennyhellstrom
men kunde inte låta bli att beställa hem lite julklappar till mig själv ändå, kunde dessutom inte låta bli att passa på nu när det var så himla billigt! filmer för 19:- och vampire diaries för 199:- men hittade en rabattkod på nätet så fick det ännu billigare! GREAT! ♥
 
det är ju som taget! 
 
åh vad jag ser fram emot nyårsafton nu med! festa & umgås med fina vänner, inviga det nya året som kommer bli helt fantastiskt tror jag! kyssa mannen på 12slaget som jag vill spendera det nya året med, fredrik såklart, som jag vill spendera hela mitt liv med dessutom :') kommer nog göra ett litet inslag om året som gått, vad som faktiskt har hänt & så, spääääännande va? ;)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!