året som gått, aug - nu

 2012-12-31    11:23:36   av:Jennyhellstrom
Augusti
 
Var på mitt första bröllop, fredriks moster Carro som gifte sig med Dan. så fina var dem :) 
 
Var med elina en dag, åt picknik på grännaberget & fick sen en spontanidé & drog till lager157. 
 
Gjorde något som jag trodde att jag absolut inte skulle göra, inte nu iaf, började studera - lärare. 
 
September 
"fiskade" kräftor med min la familia & fredriks la familia, supermyyyysigt! 
 
Återträff med fina tjejor, miss u all very much much much...
 
köpte mig en ny älskling! 
 
hade kräftskriva tillsammans med den stora familia hos ille igen, även victor var med - så mysigt :D 
 
oktober 
Fyllde 19år och blev firad av många fina människor, bland annat såklart min älskade fredrik. 

Hade ceasar hos oss i en vecka, blev tomt utan honom när han åkte :( vill ha en hund jag med....
Gjorde om mitt rum, så jäääääkla mycket stilrenare och fräshare! 
 
hade en mysdag tillsammans med daniella, och senare på kvällen även f & t. 
 
November 
det började snöa! 
 
Firade 4år ihop tillsammans med min man. 
 
hände faktiskt inte så mycket denna månaden, gick på bio med daniella & åkte till ullared med fredrik osv. typ.
 
December behöver jag väl knappt gå igenom, i sådana fall kan ni ju bara skrålla ner lite så ser ni i de andra inläggen ;)
Som ni kanske förstår så har det såklart hänt sjukt mycket mer för mig detta året men har handplockat lite olika små & stora händelser :) 
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!