ännu en kärleksförklaring?

 2012-08-05    17:11:40   av:Jennyhellstrom
tänk att en enda människa, kan påverka en annan så enormt mycket?
att en liten person, kan förändra ens liv så pass mycket?
 
min människa, fredrik, kom in i mitt liv & gjorde stora förändringar, utan att ens veta om det.
jag hittade äntligen en trygghet, och det var hos honom.
ingen har någonsin fått mig att må så bra som han får mig att må ♥
jag känner mig liksom lyckligare än någonsin, lugn & stabil.
 
snart har det gått fyra år sedan älskling, & jag är mer kär än någonsin.
du är det finaste jag vet, 45månader imorgon - känns helt overkligt.
jag älskar dig, mer än vad jag trodde var möjligt att älska någon överhuvudtaget (L)
 Danni

Ååååh fina vän, blir ju helt tårögd :') är så glad för eran skull! <3 hihi puss.

 2012-08-05    22:15:28
 Danni

Ååååh fina vän, blir ju helt tårögd :') är så glad för eran skull! <3 hihi puss.

 2012-08-05    22:15:34
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!