sambos för en helg.

 2012-04-21    12:47:15   av:Jennyhellstrom

igår spenderade jag fredagen på bästa sätt! jag och lisa hade minst sagt en händelserik förmiddag -
ösregn, trafikolycka (vi var inte inblandade, blev stående i en kö i 25min på motorvägen), älgar på vägarna &
när man nästan tillslut var hemma några timmar senare så var det poliskontroller ute (fick typ hjärtstopp, men
blev inte stoppad som tur var)
vi hittade i alla fall oss lite fina saker på lager157! ♥

på kvällen igår så slappade jag hos min fis, vi är ensamma hemma hos honom hela helgen :')
idag är jag hemmafru eftersom mannen jobbar, har precis åkt runt lite i staden med min FETA PEUGOT (hahaha)
och nu ska jag se lite TVD & BB med bustis ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!