HEJ MITT NYA JAG

 2011-09-11    20:45:00   av:Jennyhellstrom

Hade ju lovat mig själv att börja mitt nya liv när 3an startade, hm.. glömde väl bort lite?
i alla fall, på måndag (imorgon) kl 00.00 säger jag hej till mitt nya liv, byter ut chipsen mot
lite nyttigare snacks, äta oftare men mindre portioner, träna satan. puss


aktuella bokningar på gymmet, måndag - zumba 60min. tisdag, core 30min BP 45min &
spinning 30min. ons - BA 60min. tors - zumba 60min. fettttttttT!

SYND BARA ATT MAN INTE HAR NÅGON VILLIG TRÄNINGSKOMPIS SOM KAN PUSCHA PÅ EN
NÄR MAN ÄR NÄRA ATT LÄGGA AV, NÅGON SOM HÅLLER MIN MOTIVATION KVAR.
dock har jag & fredrik pratat lite om att börja träna lite ihop, får väl se hur det går?
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!