BLIR SÅ FÖRBANNAD

 2011-09-02    17:52:32   av:Jennyhellstrom
av någon konstig anledning så kan jag inte lägga in bilder från min iphone till mina två
laptops, men till den stationära? cpigt! så blir dåligt med nya bilder nu asså.. ska försöka fixa.
hos frisören innan, när vi skulle ringa på den där entrédörren & den som man ska till ska
svara & trycka på en knapp så dörren öppnas (eva var på lunch, vilket vi inte visste) så
vi stod där i typ 40sek och tryckte & väntade. då kommer det fram en polis? haha.
och frågar massa frågor, vad vi håller på med och vart vi ska osv. trodde oss inte först typ.
helt stört, ofta en polis kommer fram & kollar en för att vi stod vid en dörr i knappt en min?
trodde vi skulle göra inbrott ttyp. berättade detta för eva sen & hon sa dock att han bor i
den byggnaden & han är konstig mot alla, ett psyko helt enkelt! åker runt ca 20gånger på en
dag runt lägenheterna där för att hålla koll typ. hahahhaahhaha,

zeke lägger garvet!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!