i love you like a love song baby,

 2011-10-09    09:38:27   av:Jennyhellstrom


ligger hemma i min egna säng nu, (fredrik ska jobba nu vid tio så istället för att ligga kvar hos han så bestämde jag mig för en gångs skull att gå över till mig & chilla lite tidigare än vanligt.
idag ska det pluggas, tränas & övningsköras! alltihopa är mycket väl behövligt måste jag säga.
hade i alla fall en jätte bra lördag, lite halv bakis & sånt men det gick bra! hur har eran helg varit? :)


fredrik, snart 3år sedan du blev bara min officielt & inte en stund har varit tråkig tillsammans med dig.
i love you more than what all the worlds can tell. ♥

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!