BARABABAAAA

 2011-10-27    17:45:55   av:Jennyhellstrom

Har fått denna award av My claesson
När man har fått denna award så ska man göra följande:

  • Länka till den man fått den av
  • Fullborda de 6 meningarna
  • Skicka awarden till 5 andra bloggar

1. När ingen ser eller hör mig… så brukar jag sjunga eller prata sjukt töntigt med katten.. 
2. Jag går aldrig hemifrån utan… tänkte säga mobilen men går faktiskt utan den ibland.
3. Min blogg heter som den gör för att… Det är mitt namn så tyckte det passade.
4. Om jag vågade skulle jag… hm, svår fråga..
5. Om tio år kommer jag att… bo i en lyxig takvåning med min man, maybe kids?
6. Det som gör mig riktigt lycklig i livet är… dum fråga, familj, vänner & min pojkvän såklart.

 Jag vill ge denna award till följande bloggare:
Lisa moberg
Felicia robertsson
Emelie karlsson
Daniella fröding

räcker med 4 :)) hihi, varsågoda focks!

haha, fett fulaste bilden men - min prins & jag :))

 frida :)

vadå söt bild !!!! <3

 2011-10-27    22:07:35
 Liss

japp kläderna är från Gina! :)

 2011-10-29    08:54:57
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!