tjockis (L) mig.

 2011-05-11    19:54:32   av:Jennyhellstrom

igår efter träningen så tog jag första bästa buss hem till min älskling. han var dock inte
hemma så jag & hans kära mor tog med oss hundarna & gick promenad på vätterstranden.
hur underbart är inte det på en skala? helt fantastiskt, as skönt ute, solnedgång & massa prat.
fint! sen när vi kom tillbaka så väntade min pojkvän där & vi åt pizza & såg på desperate
housewives. sen somnade jag gott in i hans varma gosiga famn :')

idag så hade jag sån träningsvärk (efter 6 pass på 4dagar) så jag stannade kvar hos fredrik
& mös en hel jävla massa ska jag säga er! & han lät mig faktiskt ligga kvar där & skita i
skolan, helt otroligt! han brukar alltid schasa iväg mig för att jag ej ska skolka men idag så
lät han mig ligga kvar & han var så mysig :') sen körde han hem mig & jag gick långpromenad
med hundarna. fin dag! ♥
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!