hihi

 2011-05-11    19:48:48   av:Jennyhellstrom

dehär är jag & min fina vän felicia "fillan" robertsson. iih, blir så glad utav den här tjejen,
spelar ingen roll ifall vi är på cpjobbigtbra humör eller är as sura, hon får mig alltid att må
så jävla bra. hon & jag har stora planer på den kommande sommaren med dessutom.
eftersom min familj kommer bo i våran sommarstuga så kommer fillan & jag bosätta oss
i min lägenhet i kära kaxholmen. här kommer vi hålla till, ligga ute & steka hela dagarna &
sitta på balkongen & prata hela nätterna (min stora älskade balkong & se solnedgången hihi)
vi kanske även tar oss en smutt vin, träffar min kära pojkvän & hans vänner. fint!
hon kommer iaf bo hos mig & det kommer bli så jävla roligt,
 FILLAN

GULLEEEET! VI KOMMER HA DET SÅ IN I BÄNGEN BRA!!! <3

 2011-05-11    21:25:12     URL: http://feliciarobertsson.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!