fuck yeah!

 2011-05-24    17:17:44   av:Jennyhellstrom

hej alla fina vänner som är intresserade utav mitt liv & gillar min blogg! (SNYGG BILD,
FUCK YEAH
!)

jag kom i alla fall nyss hem ifrån Gold's Gym. mitt älskade 3e hem ♥ har bara en gång kvar
där, buhu! men kommer ju fortsätta ha pass där & kanske ibland stå i receptionen så,
annars får jag väl åka dit bara för att få lite trevligt sällskap :'))

nu ska jag chilla lite men sen ska jag packa väskan full & dra in mot stan till min älskling,
han spelar match ikväll så jag lär hinna somna in i hans säng ensam ikväll men får hoppas
han väcker mig när han är hemma :') ha en fin kväll allihopa, orkar ej blogga mer idag tror
jag inte för det är så j-vla tråkigt när ingen någonsin kommenterar :)) puss
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!