äntligen kvällsmys!

 2011-05-31    20:57:17   av:Jennyhellstrom

är nyss hemkommen och ska strax gå över till min älskling. ska plugga lite hos honom,
har sjukt mycket denna veckan men sen är allt över :') sen ska vi mysa massa också
såklart. hihi, måste vara sjukt tråkigt för er läsare när jag bara skriver om att jag ska mysa
med fredrik? whatever.

hade det i alla fall trevligt på gymmet idag. när jag kom dit så hade Gabriel köpt fika till
oss (för att de var min sista dag) och sen hade dom köpt ett presentkort till mig på
team sportia för 400kr, tack ♥
sen 16.00 - 20.00 stod jag i receptionen, tur att jag hade fint sällskap utav ingen mindre än
lisa moberg! hade även ett kort spinningpass med ett glatt gäng runt halv 7.

ha en fin kväll allihopa, det ska tamigtusen jag ha!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!