lite nya kööööp igen.

 2011-06-01    21:49:39   av:Jennyhellstrom

var som sagt i staden tillsammans med min fina vän missliss ♥


vi köpte oss varsin keps, lika dana faktiskt. fett snygga & billiga var dom , 149:-
så när jag kom hem så var de första jag gjorde att slänga på mig kepsen & min underbara
byxdress & bege mig ut i solen!

fyndade även & köpte mig dessa söta skor från intersport för 250:- ((:

dessvärre blev de ingen lång stund för mig i solen (fick lite finröd färg dock), Anders från
jobbet ringde & frågade om jag ville jobba förmiddag imorgon i receptionen så det var
bara att ta sig in dit så snabbt som möjligt för att hämta nycklar.

nu ska jag se lite film & slappa, har ju trotsallt typ sommarlov nu. allt i skolan är klart!
 liss

aaaw, fett fina är vi i våra kepsar! :'D

lovilovii <3

 2011-06-01    22:14:44     URL: http://babicake.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!