Godmorgon världen!

 2011-06-29    10:58:16   av:Jennyhellstrom

hur mår ni people? jag mår fett med awesome, står ännu en gång på goldens bästa gym.
det är lagom med folk & jag har haft fullt upp, enda tills nu. lite halvt rastlös & det är en
timme kvar tills vi stänger.

efter jobbet ska jag i alla fall träffa elina svahnström, iiiiiiih. saknat tösa så in i !
får se om vi fotar lite så att jag kan lägga upp lite bilder på blooogga,
fick dessutom hem mitt the sims 3 spel igår. måste säga att jag är lite besviken faktiskt,
sämre grafik än 2an & väldigt krånligt men jaja, kommer väl på mer eftersom hur man ska
göra :)) hade bra mina fina stalkers !
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!