i miss u

 2011-07-02    16:14:36   av:Jennyhellstrom

nu är det exakt en vecka sen min bebis åkte & exakt en vecka kvar tills han kommer hem.
saknar dig massvis min fina underbara fantastiska söta jobbiga dumma älskvärda pojkvän.

igår hade jag det hur trevligt som helst, spenderade min fredagskväll & natt tillsammans
med daniella & frida. vi såg filmer, åt kebabsallad & pratade på som aldrig förr!
blir till att göras om på tisdag maybe, i hope so! love u babes ♥

& IDAG ÄR DET MIN FINA ÄLSKLING HANNA BYMANS 18ÅRSDAG SÅ DOM SOM INTE
SAGT GRATTIS GÖR DET NU PÅ EN JÄVLA GÅNG, CAPISH?! PUSS PÅ DIG BRUDEN, ´
HOPPAS DU FÅR VÄRLDENS BÄSTA DAG & NATT SOM DU ALDRIG GLÖMMER :*
 Anonym

Bästa kvällen/natten ! (L) puss på min antistornäsa :*

 2011-07-02    21:38:22
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!