svar på tal

 2011-01-09    15:39:47   av:Jennyhellstrom

det vill jag inte påstå direkt. vi går sen ett år tillbaka i samma klass så vi ses i princip varje
dag och det trivs jag jätte bra med. därimot blir det inte mycket tid utanför skolan, vi tar
någon fika då & då, kollar runt på stan lite osv. men mycket mer är det inte.
jag saknar att ha lisa där så som jag en gång hade henne, det är inte riktigt samma sak
längre men jag är nöjd ändå. jag vet ju att hon alltid finns där för mig, så som jag alltid finns
där för henne. vi är liksom så pass säkra på varandras plats att det ger mig en sån trygghet
ändå, man behöver inte ses eller prata i telefon 24/7 för det ♥
jag älskar henne, no matter what. även fast jag vill ha lite mer tid utav henne än vad jag
får, he-he. men sånt går alltid att ordna & snart drar ju skolan igång igen så :))
men jag kan utav tvekan säga att hon gjorde sommaren 09 till den absolut bästa!







ingen kan ta denna människan ifrån mig, ingen :*
 thesswester - inte som alla andra

ni ser faktiskt ut att vara syskon :o

 2011-01-09    21:29:09     URL: http://thesswester.blogg.se/
 liss

haha gillar thess's kommentar, inte den enda som säger de :O (a) aw, muffiiin. du har helt rätt i det du säger. jag vet att du alltid finns där för mig och att vi alltid kommer hålla ihop. jag älskar dig och allt vi gör tillsammans, dom stunderna vi har. det ska ju vara vitvå. (L)

 2011-01-10    15:25:13
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!