blev en bra lördag ändå.

 2011-01-09    12:58:51   av:Jennyhellstrom



min tråkiga & sega lördag visade sig sluta riktigt bra ändå, min älskling kom över & vi
pusslade (som vi är bäst på dessutom) busade, busade lite till fast med kissen, kollade
på desperate housewives & lite filmer. bland annat "paranormal entity" som var rätt äcklig
men vi såg ej klart den eftersom snuffe blev så trött & så var han lite för feg så jag får
se klart den själv idag istället. men iaf, vi somnade igår runt 2 ? och vaknade upp vid 11
idag, såg lite mer film & mös, han fick sina presenter & sen åt vi frukost ♥
nu har han gått hem men vi ska ses på en fika med hans mamma imorgon när han slutat
skolan (a) läääängtar redan. idag blir det för min del en massa plugg & film, gott !
 thesswester - inte som alla andra

haha jäävlar va fint hopp på sista bilden :D

 2011-01-09    19:10:32     URL: http://thesswester.blogg.se/
 hanniii

HAHAHAHAHA! älskar bilden :) <3

 2011-01-09    20:49:47     URL: http://hannabyman.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!