7 - min bästa vän

 2011-12-14    14:34:17   av:Jennyhellstrom


vem är min bästa vän om inte lisa fucking moberg?
tar en lista till henne med för att på bästa sätt kunna förklara varför just hon är närmast mig :)

1. hon & jag är som helan och halvan, vi avslutar varandras meningar & tänker ofta exakt likadant
2. jag kan vara mig själv med henne till 100000%, slappar av & känner ingen press alls
3. hon är ju huuur söt & skön som helst, går inte någonsin vara arg på henne typ!
4. världens bästa humor!
5. hon är väldigt spontan, precis som jag.
6. fast vi ligger helst hemma i soffan & tjockar oss med film och chips.
7. vi hjälps alltid åt, med allt.
8. hon ställer alltid upp för mig, verkligen jämt, jag vet att jag skulle kunna ringa henne mitt i natten och hon
skulle komma på 5sek (om hon svarade på sin telefon då vill säga..)
9. hon vill göra mycket i livet innan hon verkligen bosätter sig & det gör att jag vet att vi kommer vara
bästa vänner föralltid & uppleva världen tillsammans.

jag älskar min vän, snart 3år har vi varit fastklistrade med varandra (inte jätte långtid...än, men denna
tjej har gjort starkt intryck på mig redan sen start) & jag vet att vi kommer vara likadana & lika nära om
50år också, och det för mig mina vänner är - riktig vänskap :')

 liss

aaaw! :') sötnooos. gud vad vi är bra :D hihi. vi är som ett par du och jag, tror jag ska boka bröllops tid redan nu! (a min fina bästis.

 2011-12-15    16:12:30
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!