5 - En nytagen bild på mig & 10 faktapunkter om mig

 2011-12-14    11:22:14   av:Jennyhellstrom


en vecka sen ungefär efter att ha tränat.

1. jag är väldigt dålig på att laga mat
2. jag har väldigt lätt för att förlåta, är inte långsint alls - om det är bra eller dåligt vet jag inte, både och typ
3. jag tar studenten om ett halvår & har inte en aning om vad jag vill göra med mitt liv
4. jag är gruppträningsinstruktör, det kunde man aldrig gissat på för 1år sedan.
5. jag älskar att åka & storhandla med min mamma på lördagar (mat & sånt)
6. jag är en riktig sucker för pussel & sällskapsspel, loveit.
7. jag har varit tillsammans med fredrik i över 3år nu & även om vi har våra svåra stunder ibland
(precis som alla andra par) så älskar jag honom mer &  mer hela tiden ♥
8. jag bor i kaxholmen & har även en sommarstuga i kaxholmen typ, haha
9. jag & fredrik har följt serien lost nu i över ett halvår så de 6 gånger jag har satt mig i ett plan sen dess
har jag alltid kollat på människorna runt omkring & tänk "jahopp, är de dessa jag ska leva med på en ö nu?"
10. är då väldigt flygrädd & vääääääääldigt höjdrädd, klarar knappt av att klättra 3steg på en stege.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!