1 – Presentera mig själv

 2011-12-11    20:52:25   av:Jennyhellstrom


(brukar bara bli "jag heter jenny, blabla. här får ni lite annan info istället)
Jag har jätte bra relation med fredriks mamma, åh vad jag älskar den bruden alltså, störtskön!
Världens grymmaste svärmor, lite utav en bästa vän på samma gång - loveit!
När jag är ensam hemma på kvällarna så måste jag ha låst dörr, massa tända lampor & tv'n på för är så
lättskrämd :$
Jag pratar med min katt precis som om han förstod mig & så låtsas att han svarar tillbaka (haha)
Jag vill gärna vara en aktiv människa, hitta på saker hela tiden med mina vänner och pojkvännen men
det slutar oftast med att vi alltid ligger hemma & tittar på film typ, är ganska seg av mig.
Jag köper hellre saker till andra än till mig själv, roligare att ge än få och skämmer gärna bort folk,
speciellt fredrik, är som hans mamma ibland typ, hihi.
Jag är en riktig sucker för min kisse, skulle göra vad som helst för honom (det är ganska sick!)
Jag älskar sällskapsspel, skräckfilmer, bio, göteborg, pringles-chips.
jag är väldigt beroende utav andra människor, som min familj, ffredrik & lisa.
dessa är några jag aldrig i hela mitt liv skulle vilja leva utan. de sista på jorden jag skulle vilja göra illa,
dock är det alltid de närmsta man sårar mest?
Jag är livrädd för att leva ensam.

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!