men jaja, jääääkla tjaaat på er

 2011-08-04    21:16:52   av:Jennyhellstrom
bara för att så många tjatat om att jag bloggar dåligt nu så ska jag ge er en jävla
massa inlägg & var nöööööjda seeeenrå :o


just nu är jag iaf nyss hemkommen från en heldag på jobbet, så ska efter datorn
sätta mig i vardagsrummet & titta på 3h utav tusenbröder. alla som inte sett den serien
borde göra det med en gång! de flesta utav er har nog kollat på de för flera år sedan
men skadar verkligen inte att se den igen :')

massor utav bra skådespelare med, så som; ola rapace, anja lundqvist, Shanti Roney,
Danilo Bejarano, Jacob Ericksson, Jakob Eklund & Magnus Krepper.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!