måste ha

 2011-08-05    14:36:20   av:Jennyhellstrom

jävligt snygg tröja från holebrook sweden,
måste ha mig en! ska leta runt som sjutton.

nu ska jag strax äta lite cocopops & dra in mot
gymmet igen. spinning kl 5, inte så taggad direkt
men efteråt blir det mys hela kvällen/natten
med älskling. fint!

i ullared införskaffade jag mig även ett pussel,
ett sånt där jobbigt skit när man ska pussla de
dom på pusslet ser, så jag har ingen bild att gå
efter! så ska även sätta mig med de en liten stund nu.
, imorgonkväll blir det till att träffa daaaanniella ♥

 Daniella

Ååååååh så jävla snygg är den!!!!

 2011-08-05    17:13:24
 haniii

jag har den (a) finns på lager. <3

 2011-08-14    23:49:01     URL: http://hannabyman.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!