kommer inte på någon bra rubrik

 2011-08-09    18:57:18   av:Jennyhellstrom

har ej haft tid eller ork till att blogga, och får väl se ifall man gör lite inlägg ikväll endast
för eran skull. hm..


idag skulle jag egentligen varit med fredrik men han & jocke har inte träffats på hela sommaren
typ & kommer inte heller ses på flera veckor så jag låter honom umgås med han istället :))
snäll, jagvet! vi ses ju kanske ikväll/natt, och de kommande dagarna (a) lyckligtjej!
sötisen skulle dock till tandläkarn en stund idag & jocke jobbade fram till 4 så jag hängde med
fredrik ner till gränna, gick en långpromenad med buster medans husse kollade tänderna (:

bild på min sötis ifrån förra helgen!

 FELICIA

sv: Takida är ju bäst :]

Jo, jag tror det är hon :o

 2011-08-09    23:16:43     URL: http://ffeeliciaaa.devote.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!