helgen!

 2011-08-04    21:34:32   av:Jennyhellstrom
i lördagsmorse begav jag, daniella, fredrik & timmy oss mot norrköping!

jag & daniella hade damp i bilen...
framme på kolmården, taggade brudaaaar!

jag & min fina prins.

min tjej ♥ vi var såklart & kollade på den helt grymma delfinshowen! ;o

& vi åkte den nya safarigrejen, inget märkvärdigt så tycker jag väl inte? dock sjukt läskigt
med tanke på hur högt upp man var ibland & så tog de typ 40min i kön :/


:')

minminmin fina kille. drömma kan ni ju göra tjejer, mer får ni inte :))




framme på hotellet. chillade, gick runt lite, åt mat på hotellets resturang & spelade kort!
en toppen dag blev det allt ♥
 Daaannni

Fina bilder!!!!! Not! Hahah seriöst janbanan inte okej ;o hhihi love u baby :* <3

 2011-08-04    22:32:09
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!