mitt looov.

 2011-04-27    20:02:03   av:Jennyhellstrom
har uppdaterat uruselt, i know and i don't give a shit. lev med det bara :))
lovar att det kommer bli mycket bättre efter helgen (kommer inte vara hemma något då
eftersom jag ska spendera fredag - söndag i göteborg med mig älskling ♥
)

på lovet har jag iaf för det mesta varit med fredrik, ja i princip varje dag mer eller mindre.
har även träffat min kära byman två dagar också, myyys!

från i torsdags då vi spelade kort på heeeeennnes balkong. målade även ägg :')
 hanna

älskade underbara duuu! <3 ses nästa vecka med? braaa :) love you otroligt mycket jennu.

 2011-04-27    22:01:10     URL: http://hannabyman.blogg.se/
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!