ljuva svenska sommar

 2011-04-13    21:40:42   av:Jennyhellstrom

min fina charlie, bild från i måndags då han & jag spenderade hela förmiddagen i solen
& eftermiddagen på den ljuva balkongen!

ni kanske undrar lite vad den kända & påhittiga lilla jenny har gjort under dessa veckor då
hon har struntat blankt i bloggen? jo mina vänner, hon har umgåts med vänner, mycket med
sin fina pojkvän, familjen och även faktiskt lagt en del tid på skolarbeten osv.
kommer dessvärre vara upptagen nu några dagar till men får se ifall jag kan slänga in lite
inlägg här & då när jag har tid. en fin helg väntar - chillfest på fredag & mys med fredrik på lör!
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!