Natt i gränna

 2010-10-24    14:51:07   av:Jennyhellstrom
åkte till lisa 19.15, bussen var en kvart sen såklart så man får stå ute i spöregn
& vänta, lagom snygg var man sen. det blev en riktig chillkväll, behövde vi liksom.
fett länge sen vi tog en kväll med bara oss & var, oss aassså. tjockisstund ♥
ni som vill lära känna min vän lite bättre, dehär är the life of lisa moberg:

utsikten från hennes rum. älskar att sitta där!

en vanlig uppladdning inför en bra kväll för lisa & jenn.

gillar ju busshållplatsen, alla söta människor som skrivit deras mognaste kommentarer där.


dehär är Ester. ett vitt fint får som nu detta året har fyllt hela 7år. fatta asså, 7 hela år i
lisa mobergs rum. stackars får har fått se mer än vad hon önskat.. iaf, hon kommer ifrån
Estlandsfärgan (därav hennes namn ester). på fritiden så ligger hon bara inne i lisas säng,
ibland för att variera lite så ligger hon även på golvet. hon gillar att vara kudde åt folk,
i natt var hon min, dreglade lite gulligt på henne men jag vet att hon gillar det ju.
hon är även singel, så är det någon som har ett får, helst svart så hör gärna av er!
 Anonym

HAHAHAHAH! kan inte sluta skratta asså. min Ester "stackars ester han fått se mer än vad hon önskat" så jävla sööt äru. tror att du ligger ganska långt ner på hennes lista när du dräglar på henne ;) haha. tack för helgen baby. (L)helt as mys :D

 2010-10-24    16:02:28
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?
Ladda ner en gratisdesign på www.designadinblogg.se/gratisdesign - allt om bloggdesign!